uppdatering

Är påväg till jobbet :) för er som inte visste jobbar jag med barn för tillfället :) små 6 åringar! En vikarie anställning, ha som jag tycker är väldigt roligt! Man har alltid något att göra så som att måla, pyssla gå till gympahallen, gå promenader m.m något som jag tycker passar mig och man känner sig iaf alltid uppskattad. Känns så fint när alla ropar fröken till en hela tiden för att dom inte minns namnet på en, konstigt egentligen att man reagerar! Slutat kl 12 idag så de blir en kort dag, men imon slutar jag 17 så då blir de en väldigt lång dag istället ska bli kul! Så himla skönt att jag fått tillbax mina rutiner så superfort, har längtat efter det LÄNGE! Så jävla tråkigt att bara sitta hemma dag efter dag efter dag, önskar att de kunde varit såhär jämt faktiskt! Känner mig riktigt lyckad just nu på något sätt! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååååh va kul! Grsttis till vikariatet :D

2011-10-18 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0