Ännu ett inlägg

Har varit i Karlshamn i helgen med Philip. Han ska ju plugga där så vi har möblerat hans rum i lägenheten. De blev kanonfint!
Börjar längta efter att få lämna boet när jag va där. Ha mitt eget istället för att leva på någon annans.
Efter de käka vi middag på harrys och sen hem till hans lägenhet igen. Dagen efter åkte vi tåg hem som tog typ 5 timmar. Så jävla typiskt att just i kba så stannar tåget i typ 1 min, så vi hinner inte gå av för att en tjej står i vägen med sina äckliga feta väskor som hon har med sig. Så vi får åka till mölndal och åka hem därifrån ist. De gjort iåfs inte mig så mycket eftersom jag bor så nära där, men de va nog inte lika roligt för philip.
Aja de va i vilket fall en kul helg.
Nu drar jag mig till LBS och ska träffa Tina. (saknar verkligen inte skolan)... :P

Kommentarer
Postat av: Philip

Vi va faktiskt i Karlshamn :P

2011-08-24 @ 17:43:58
Postat av: sanna

svar: men du vet att min mardröm är att komma hem till fläsk och potatis ;)

2011-09-07 @ 10:52:30
URL: http://alsklingskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0