Jobb/städdag

Jobbat har jag gjort idag (Y)
Nu e de bara tvätten kvar, vilket e ganska mycket tror jag :( alla jävla lakan och grejer.. bajs!!
Ska åka till Philip imon pga att jag va så dum och glömde min laddare hemma hos honom så jag fick låna en jobbarkompis laddare idag, då glömde hon att ta med sig den när hon gick från jobbet då hon inte kom tillbax. Haha fyfan fär laddare, kan inte mobilhelvetet bara hålla hela livet..
Säger som Jennifer, nu e de väl officiellt.. snyggaste bilderna på oss också, haha
Jennifer, vi har inte tagit ut skillsmässa! Bara så du vet, jag ändrade bara till de lite :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

..........................

2011-06-27 @ 18:21:17
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0