midsommarhelgen

I helgen har jag haft fullt upp! Åkte först med feber och allt till apelvikenn.. där låg jag hela torsdagen och sov eftersom jag inte mådde bra, fredagen blev också lugn med mat och göttigt.. men inget drickande då heller utan har kollat på tv hela den kvällen. Lördag gick jag till varberg med malin, tommy och jessica eftersom jag skulle till philip och ha lite skoj. Tog bussen vid 2 och va inte framme fören vid 4, usch fy satan vilken jävla väg. Väl i hede så sprang jag till willys och kissade och träffade sen philip. Vi drog oss direkt till kr där sanna, robin, höglind och kim tittade på film :) sen drog vi hem en stund och sen tillbax till kr, då hade jennifer också fått bosatt sin rumpa hemma hos dessa. Sen blidde de lite dricka och prat vilket va trevligt! Sen gick vi hem till philip igen och sussade sött.. så jag har väl inte haft jättemycke för mig ändå men e jävligt trött efter helgen så nu ska jag hem och sova, för imon blir de jobb :) jippie..

Kommentarer
Postat av: Sanna

när jag och robin satt och tittade på skräckfilm så hörde vi plötsligt att någon kom krypandes på golvet i hopp om att skrämma livet ur oss, "klamp-klamp" sedan satt det en sandra på golvet och skrek "BUUUU! HIHI". Minns du detta? hahahah :D

2011-06-26 @ 22:04:34
URL: http://alsklingskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0