misste mitt jobb

Japp, de e sant.. dom sparkade mig, gav mig kicken, sa att jag fick gå vidare.. jävla dårar, dom vet inte vad dom går misste om! Så jag gick hem efter dagens slut igår och lagade mat till mig och mormor, sen drog jag till philip, vi gick hem till honom så jag fick ladda min mobil eftersom jag hade glömt min nedrans laddare hemma hos honom.. aj aj. Fick lite mat också, tacos med kyckling grejsimojs ist för köttfärs vilket va väldigt gott. Efter detta gick vi till kr och kollade på mulan, tog de lite lugnt och hade de trevligt som vanligt. Sen gick vi hem vid typ 12 då jag va så gott som död, hade ju jobbat hela dagen så orkade inte ens titta på en film med min pojk som vi sa att vi skulle göra, ändå fick jag inte sova ;) vi somnade väl vid 2 halv 3 skulle jag väl kunna gissa och sen upp kl halv 1 då vi käkade frukost, kycklingsallad blev de, mums! Sen till tåget och nu sitter jag här i mölndal för jag tänkte att de skulle gå fortare hem vilket de inte gjorde -.- jävla skit. Men hade iaf en mysdag igår efter denna skithändelsen och de va ganska skönt :) Nu ska jag hem och göra golax. Köss och smek ellet nått

Kommentarer
Postat av: melinda, mamma till Trulls

vrf fick du kicken kusin ? puckon, dom gick verklien miste om nån bra :)

2011-07-01 @ 08:10:28
URL: http://melindasalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0