We love each other, like each other because we stay most time together

Hej!
Va la ett tag sen nu, har inte orkat med bloggen och den ser förjävlig ut faktiskt, jag vet de.. och orkar inte fixa den heller för jag blir bara arg och grinig på den då.
Har varit hos Malin och Roland från igår till idag. Fick övningskört för första gången i hela mitt liv, gick fantastiskt bra! fick bilen och rulla och jag backade och jag åkte, bromsade bla bla bla allt som man gör när man kör bil. Och körde faktiskt på vägen också, trodde inte att jag skulle få göra det första gången, men de gick också jättebra. Va bara äckligt när jag skulle göra in på en liten stid typ och vända på den lilla äckliga vägen, så ska jag backa ut och vända och så kommer en bil. Då började jag få lite smått panik och fick kärringstopp 2 gånger, men de gör inget. Tyckte jag va duktig som gjorde det för första gången :)
Sen blev de ju lite party och kortspel efter det, vin med Canasta. Kul som fasen hade vi. Men såklart att jag och Malin förlorade alla 3 gångerna, men man kan la inte förvänta sig så mycket mer från en nybörjare.
Här kan du klicka in om du vill veta hur man gör Canasta.
Nu ska jag gå å Bajja, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0