En dag i staden :)

Har varit i den STOOORA staden idag med Sanna..
Först så tog vi en lunch på PAPRIKA vilket va väldigt gott, satt och pratade lite och sådär.
Sen så gick vi runt eftersom jag behöver söka jobb, så idag har jag sökt till 6 butiker.
- Sci-fi bokhandeln
- Akademibokhandeln
- Teknikmagasinet
- Carlings
- 4-Gott
- Nordstans konfektyr
Alla e sånt som jag gillar. Carlings e en klädaffär med väldigt snygga kläder!
Sci-fi bokhandeln aa de e ju som det låter och jag går ju in där ibland och tittar om de finns något nytt spännande.
Akademibokhandeln e ju mest för att de e böcker, jag läser inte JÄTTE JÄTTE mycket men jag läser till och från och tycker om böcker.
4-Gott e ju en godisaffär och godis e gott och de e väl som de flesta snabbutiker att man fixar med varorna och står i kassan.
Nordstans konfektyr e som pressbyrån typ fast lite billigare och säkert lättare att få jobb på.
Teknikmagasinet, gaaah! jag e ju galen i leksaker och mobltelefoner och allt sånt, inte så bra på sladdarna och chipkorten och de men själva funktionen tror jag att jag kan lösa med de flesta grejer och gillar ju sånt, så ska söka till deras hemsida också :D
Så för mig så blir detta finfint! Kanon!
Sen gick jag och Sanna och kollade lite skor och tröjor till henne, men de blev inget idag. Kanske en annan dag :)
Bild tagen från google.
men i vilket fall så tipsa gärna om ni vet något jobb som kanske vill anställa en 19 årig tjej, jag finns tillgänglig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0