Jävla blogg

Hade sånt jävla strul med bloggen igår.. Fan vad jag höll på och till sist så tappade jag tålamodet som vanligt när jag försöker ge mig in på något som har med bloggen att göra.
Efter detta så pratar jag med Philip i telen och då helt plötsligt så går allt galant, tur att han hjälpte mig annars hade den sett katastrofal ut!
Nu e de bara teckensnitt och lite i menyn med färger osv som ska ändras, får la se om jag orkar göra det idag.

Förra veckan:
I torsdags förra veckan den 29/9 så va jag, Sanna, Philip och Jessa ute och drack. Vi började kvällen att för festa i en ställning som byggarbetare använder, ganska praktiskt, tak över huvudet och sen blåste det inte in heller.
Efter detta drig vi till sticky, träffade Emelie, som senare helt spårlöst försvann.. Vart tog du vägen?
Vi stod i den 2 timmars långa kön och även om vi va där tidigt kom vi in 5 minuter sent och får betala 60 kr. Synd men så blev de. Väl där inne drack vi massa sen började jag må dåligt i magen (som vanligt, tur att alla hann bli riktigt fulla denna gången så jag slapp skämmas) i vilket fall drog vi hemmåt.. pratade lite osv och sen nanade.
I fredags så träffade jag Ellimos! gud de va så längesen, har saknat henne som fan och de va gött att få träffa någon man inte träffat på länge och bara prata, prata, prata. Som sagt tjejer för er som vill då så vill åtminstone jag träffa de som kan och vill.
Fredagskväll så firade jag och Philip våran 4e månadsdag med att göra buritos hemma hos honom, vilket jag inte visste va det va men de va visst strimlad lövbiff istället för köttfärs i tacos. I allafall så blev kvällen jättelyckad även om jag va tvungen att åka hem på kvällen eftersom jag skulle på bröllop. Men de va tända ljus och lite film och lite mys och allt de där som skulle gjort de lyckat så att säga.
I lördags så åkte jag till Tollered med mormor och Gunnel. Vi skulle på bröllop eftersom min morbrors frus syster hade bröllop och mormor och Gunnel blev bjudna och jag fick vara servitris och även delta på maten och drickat. Så de blev party och en jättekul kväll. Alla tyckte jag va duktig som hela tiden sprang och hämta ny dricka när den började ta slut :)
Grattis till Anna och Magnus!
Bild tagen från google.
nu så ska jag in i duschen och göra mig lite ren tänkte jag, och sen käka frukost och sen har jag inte ett skit att göra... kul.. Jo jag får la söka lite jobb..

Kommentarer
Postat av: sanna

Va fin din blogg ser ut :D good job ;)

2011-10-04 @ 13:00:56
URL: http://alsklingskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0