saknar rubrik

Kanske låter så jävla fel men denna låten älskade jag när jag va liten. Filmen kom ut när jag va 6 år, men jag tycker ändå sjukt mycket om den. Pga alla olika känslor den visar om utstötande och mobbing. Man ser fel helt enkelt, man dömmer någon för att man inte känner den personen och ger inget för att ens försöka se att de kanske va "tvärtom, kanske det är jag som har fel"... För de första tycker jag att det är väldigt fult att ens komma på tanken att göra en sånhär grej, och för det andra tycker jag att just disney hittar så många sätt att få fram sina budskap på rätt sätt. Om man inte misstolkar Disney då vid fråga som jag vet vissa gör helt totalt enligt min mening.
Skitsamma nu ska jag sova i 20 min till sen fit 4 fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0