Besviken

Jag minns i slutet av 3e ring, "som man sa förr" då jag och mina klasskamrater sa att vi iaf skulle ses en gång i månaden.
Ja jag fattade också att de inte skulle hända men inte en ända gång på 3 månader?! Blir ändå väldigt besviken på mig själv som inte haft tiden att ta kontakt och även hittat på något.
Bara så att MPK08 vet så saknar jag dom och jag vet att vissa av dom läser min blogg.
Rökpauserna i skolan, allt lek och stohej, ligga och mysa i sofforna, skrämma varandra i gångarna, låsa dörren för varandra, sitta i solen och snacka lite skit... Känns som allt finns inprintat i huvudet och de känns som om jag när som helst ska tillbaka till skolan men samtidigt vet jag att dom dagarna kommer jag aldrig få tillbax igen. Sitter och tittar på kortet som jag fick av hela klassen när jag fyllde 18 och har aldrig känt att jag har haft roligare i hela mitt liv.
Kanske låter lame... men de tycker inte jag!
Tur att vi tog så många bilder under dom 2 åren så att jag har något att titta tillbaka till iaf!

Kommentarer
Postat av: sanna

de är inte ett dugg lame, vi alla sa att vi skulle ses, sen har ingen tagit första steget att samla ihop alla (alltså kan man inte skylla detta på någon, hehe) En vacker dag tror jag att vi alla kommer att träffas igen :) Vi får vara glada att vi var med om det, som citatet "hellre älskat och förlorat än att inte älska alls!" ;)

2011-09-23 @ 13:46:42
URL: http://alsklingskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0