Nya Zeeland

För er som inte visste lämnar jag inte Sverige. Trisst som fan..
Tänker faktiskt inte skriva något om de här för de känns som om folk inte skulle förstå, den ända som jag faktiskt tror skulle förstå som inte ens fått höra om de det e nog Josefine eftersom hon redan har varit med om de. Och jag tackar Tina och hennes mamma och även min mormor för all stöttning genom detta!
Ni ska veta hur besviken jag blev när jag fick ta beslutet att inte åka. Men jag är även glad att jag slipper oroa mig för problem.
Nu istället som en plan B ska jag börja med körkort och söka utbildning här i Sverige istället!
Yes! gäller att tänka positivt i jobbiga situationer!
Brum brum! tut tut!

Kommentarer
Postat av: sanna

När en dörr stängs öppnas en annan! Så tänk positivt :) Dessutom, du är bara 19 år, en vacker dag kanske du kommer till nya zeeland i alla fall :D

2011-09-07 @ 21:15:07
URL: http://alsklingskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0