Städa toa

Idag har jag städat toaletten, woow, MED TANDBORSTE!
Slå de om ni kan... Vi har kakelgolv på toa och emellan alla kakel så har jag rensat med tandborsten, ett sjutusan till jobb men nu e de klart. Har även skurat alla väggarna där de också e kakel. För er som inte visste så drar kakel till sig en jävla massa damm så de blir sketet som fan om man inte sköter det någon gång då och då. Ett tips till er som ska eller har flyttat hemmifrån och har kakelgolv och kakelväggar någonstans. :)
bild tagen av google.
Tänk då om jag hade detta badrummet, fyfan för att städa detta -.-
Imon ska jag åka till Karlshamn till Philip, ska stanna där tills på Måndag. Wiee, ska bli jätteroligt!
Mys i lägenheten ;) <3
Bild snodd av Sanna Andersson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0